Personalizacja odzieży pracowniczej

Personalizacja odzieży pracowniczej – wyszywanie napisów

Odzież pracownicza pełni wiele funkcji. W zależności do specyfiki danego stanowiska pracy może chronić odzież własną pracownika przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniami czy wręcz pełnić funkcję odzieży ochronnej. W wielu środowiskach pracy odzież pracownicza ma za zadanie wyróżnić pracownika z tłumu i sprawić, że będzie on łatwiej dostępny dla klientów. Dodatkową zaletą odzieży pracowniczej jest możliwość jej wykorzystania do budowania rozpoznawalnego wizerunku firmy i podnoszenia jej prestiżu w oczach klientów i kontrahentów. W jaki sposób? Poprzez stosowanie nowych i zaawansowanych technologicznie technik znakowania odzieży, w tym wyszywania dowolnych napisów oraz logo, zgodnie z opracowanym projektem.

Co wyróżnia dobrą odzież pracowniczą?

Dobra odzież pracownicza to przede wszystkim wysokogatunkowe tkaniny i dobrze skrojone ubrania, których dopełnienie stanowi odpowiednia personalizacja. Personalizacja odzieży pracowniczej może przyjmować różne formy. Najczęściej zależy nam na tym, żeby na koszulce, czapce z daszkiem lub bluzie znalazło się logo naszej firmy. Dzięki temu jeszcze lepiej zapadamy w pamięci naszych klientów. Ale logowanie odzieży to nie jedyny sposób na jej personalizację. Innym przykładem personalizacji odzieży roboczej jest wyszywanie napisów. Haftowanie napisów bezpośrednio na odzieży daje możliwość tworzenia napisów o dowolnych rozmiarach i rozmieszczeniu. Dzięki temu możemy wykorzystać koszulki zarówno do wyznaczenia roli pracownika w danym miejscu pracy (np. koszulka logowana z napisem „TRENER PERSONALNY” na plecach pozwoli nowym klientom klubu w łatwy sposób zidentyfikować osobę, która oprowadzi ich po studiu lub wytłumaczy, jak korzystać z danego urządzenia), jak również do skrócenia dystansu między pracownikiem, a klientem. W tym drugim przypadku na koszulce lub bluzie możemy wyhaftować imię pracownika. Bardzo często imię znajduje się na przodzie koszulki pod logo firmy, dzięki czemu hafy z powodzeniem zastępuje identyfikator.

Różne techniki wyszywania napisów

Dzięki dużej dostępności nowoczesnych technik, wyszywanie napisów staje się możliwe na różnych materiałach, elementach odzieży, akcesoriach, dodatkach, gadżetach reklamowych.

Zdecydowanie najlepszą obecnie metodą jest haft komputerowy. To sposób na trwałe znakowanie, który gwarantuje bardzo wysoką dokładność, precyzyjne odwzorowanie kolorów oraz kształtów, a także estetyczne wykończenie. Niezwykle istotna jest także trwałość nadruków, które nie płowieją pod wpływem słońca, nie ulegają uszkodzeniom w codziennej eksploatacji, nie znikają w wyniku częstego prania, suszenia, a nawet dezynfekowania.

Wyszywanie napisów to rodzaj sztuki znakowania odzieży i innych elementów identyfikacji wizualnej, która jest stosowana w firmie. Warto w tym celu wybrać niezawodny haft komputerowy zapewniający dokładne odzwierciedlenie Twoich pomysłów. Przy ich realizacji należy zaufać specjalistom – od koncepcji, przez wizualizację, aż po realizację. Niezwykły kunszt wymaga doświadczenia, choć nie bez znaczenia jest dostęp do wyspecjalizowanego parku maszynowego.

Gdzie zlecać wyszywanie napisów?

Planując znakowanie i personalizację odzieży pracowniczej warto podejść do wyboru hafciarni w sposób świadomy. Jeśli mamy okazję osobistego zapoznania się z gotowymi haftami przed złożeniem zamówienia nie rezygnujmy z niej. Jakość haftu ma bardzo duże znaczenie zarówno dla czytelności i trwałości napisu, jak i estetyki odzieży. Zależy nam na tym, żeby odzież noszona przez naszych pracowników była wizytówką naszej firmy, a nie jej kontrreklamą. Niestarannie wyhaftowane napisy lub haft wykonany przy użyciu niskiej jakości nici z pewnością nie przyczynią się do budowy wizerunku marki w sposób, w jaki byśmy sobie tego życzyli. Dowiedz się jak wyszywać litery!